AutoCare - pojištění asistenčních služeb v ČR i zahraničí

  • Pojištění auta na cesty v ČR i do zahraničíJedinečná služba pro majitele osobní a užitkových automobilů (i jejich blízké), kteří chtějí mít jistotu na cestách, že v případě nesnází se jim dostane nadstandardní pomoci.
  • Bezkonkurenčně nejvyšší limit plnění - 75 000 Kč na každou událost. 
  • Platné v ČR i zahraničí.
  • Odtažení nepojizdného vozidla po ČR i ze zahraničí do ČR (= zdarma).
  • Nonstop pomoc na silnici i telefonické a poradenské služby.

➥ Sjednat onlin e

 

Co obsahuje pojištění AutoCare?

  Česká republika Zahraničí
Pojistné plnění / událost 75 000 Kč 75 000 Kč
TELEFONICKÉ SLUŽBY  
vyhledání nejbližšího servisu
technická konzultace
TECHNICKÁ POMOC  
silniční asistence
odtažení vozidla
úschova vozidla
NÁHRADNÍ UBYTOVÁNÍ ČI DOPRAVA  
zapůjčení auta (5 dní)
vlak
hotel
REPATRIACE VOZIDLA  
odtažení do požadovaného místa
NÁHODNÉ POŠKOZENÍ PNEU    
oprava či úhrada nové pneumatiky
EUROP BENEFIT  
vyzvednutí vozidla 10 000 Kč
finanční hotovost v nouzi
Potřebujete více informací? Pokračujte na produktovou stránku.

Cena pro osobní vozidla

Roční pojistné za 179 0 Kč
Měsíční pojistn é za 390 Kč

Cena pro užitková vozidla

Roční pojistné za 3890 Kč
Měsíční pojistné za 690 Kč

  ➥ Sjednat onl ine

 

Otázky a odpovědi k AutoCare

Jak je možné AutoCare sjednat?

Jednoduše - online přes internetový formulář, kde je možné také ihned zaplatit. Potřebujete následující:

  • malý technický průkaz (Osvědčení o registraci vozidla)
  • osobní a kontaktní údaje
  • zvolit počátek platnosti (nejdříve od následujícího dne)

Co je pojištění asistenčních služeb AutoCare?

Jedná se o nadstandardní pojištění osobního nebo užitkového automobilu a jeho posádky. Může se sjednat s platností na 1 rok nebo 1 měsíc. Platí v ČR i zahraničí a je nezávislé na vašich stávajících pojištěních - můžete tedy plnit více pojištění najednou a kombinovat je mezi sebou.

Smyslem je pomoci v případě potřeby na cestách - vyřešení opravou až po odtažení vozidla a postarání se o posádku (ubytování v hotelu, zapůjčení náhradního automobilu, doprava domů, atd.). Více zjistíte v tabulce pojistných plnění / událostí.

AutoCare je skoro nezbytností pro cesty do zahraničí (za prací nebo dovolenou).

Je možné převést roční program na jiné vozidlo?

Ne. Pojistná smlouva není převoditelná. 

Pokud však došlo např. k prodeji vozidla, na které je smlouva o pojištění sjednána a klient má nevyčerpanou část pojistného, bude mu vráce zpět na účet a k novému vozidlu si je možné sjednat nové pojištění.

Jaká vozidla je možné pojistit?

Pojištění se vztahuje na osobní, nebo nákladní motorové vozidlo s počtem nejvýše 9 míst k přepravě osob včetně místa řidiče a s nejvyšší povolenou hmotností 3 500 kg (kategorie M1 a N1 podle osvědčení o registraci vozidla), pokud vozidlo nemá na zadní nápravě dvojmontáž kol, které v kalendářním roce sjednání pojištění nebylo starší 14 let od roku prvního uvedení do provozu.

Pojištění se vztahuje pouze pro vozidla registrovaná na území České republiky. Pro případné úpravy či speciální nástavby na vozidle je pojištěný povinný poskytnout pojistiteli dokumentaci úpravy či nástavby pro účely posouzení vstupu takto upraveného vozidla do pojištění.

Od kdy je nejdříve pojištění platné? Musí se posílat podepsaná smlouva zpět?

Pojištění platí vždy nejdříve až od následujícího dne. Pokud se pojišťujete teď a chcete, aby platilo co nejdříve, tak to bude od zítra.

Pokud potřebujete opravdu rychlou aktivaci (tedy nejdříve od zítra) a nemáte platební kartu, kterou je možné platit přes internet a platbu tedy uskutečníte převodem na účet, pošlete kopii provedené transakce na adresu pojisteni@europ-assistance.cz, aby vám mohla být zaktivována ještě před připsáním na účet.

Vše probíhá online a veškerá potvrzení dostanete do emailu a není na ně potřeba reagovat či něco podepisovat. Smlouva je platná provedením platby dle instrukcí.

Dochází k automatickému prodloužení po skončení sjednaného období?

Ne. Pojištění je uzavíráno na zvolené období, které je uvedeno ve smlouvě. K automatickému prodloužení tedy nedochází.

Jaký je územní rozsah pojištění? Do jaké vzdálenosti je možný odtah s limitem 75 000 Kč?

Velmi vysoký pojistný limit plnění 75 000 Kč pro jednu pojistnou událost a postačí na odtah vozidla i z velmi vzdálených míst (např. z Norska).

Územní rozsah

Pojištění se vztahuje na škodné události nastalé na území České republiky a v zahraničí v zemích, které jsou součástí mezinárodní dohody o vzájemném uznání pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motorového vozidla, přičemž členství těchto zemí není ke dni škodné události pozastaveno:

Albánie, Andorra, Belgie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Itálie, Irsko, Island, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Makedonie (F.Y.R.O.M), Malta, Monako, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, San Marino, Slovenská republika, Slovinsko, Spojené království Velké Británie a Severního Irska, Srbská republika, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina, Vatikán, Bělorusko, Írán, Izrael, Moldavsko, Maroko, Rusko (evropská část), Tunisko.

Obdržím asistenční kartu?

Ano. Se všemi dokumenty bude odeslána po sjednání do emailu. Je možné si ji vytisknout a mít ji s sebou (doporučujeme).

Můžu mít sjednané AutoCare i asistenční služby k povinnému ručení najednou?

Ano, samozřejmě. Program pojištění AutoCare vám pomůže v jakýchkoliv situacích, včetně těch, na které běžná asistence pojišťoven nestačí.

V některých případech může plnění komobinovat a využít tak své pojistky na maximum - s tím vám poradí v případě pojistné události operátor asistenční linky.

Je limit na počet pojistných událostí?

Ne. Počet pojistných událostí je bez limitu. Každá pojistná událost je však do výše 75 000 Kč.

Příklad:

V létě se panu Novákovi porouchalo auto a bylo potřeba odtáhnout. V zime ho pak zaskočila vybitá baterie a na jaře defekt na pneumatice.

Na toto všechno využil asistenční služby AutoCare, které měl sjednané na celý rok.

Je možné si vybrat kam chci auto odtáhnout?

Ano, samozřejmě. Můžete si vybrat váš servis nebo si nechat poradit. Automobil se může také odtáhnout i do vašeho bydliště.

Je AutoCare i pro podnikatele?

Ano. AutoCare mohou využívat autodopravci, právnické a fyzické osoby podnikatelé. Pro osobní i užitková vozidla.

Vztahuje se pojištění na vozidlo nebo řidiče?

Vždy pouze na vozidlo, uvedené ve smlouvě. Pro každné vozidlo je potřeba uzavřít smlouvu zvlášť.

Na kolik vychází denní pojistné?

V přepočtu vychází cena pojištění na den následnovně.

Cena pro osobní vozidla:

  • Roční pojistné za 1790 Kč = 4,9 Kč/den
  • Měsíční pojistné za 390 Kč = 13 Kč/den

Cena pro užitková vozidla:

  • Roční pojistné za 3890 Kč = 10,7 Kč/den
  • Měsíční pojistné za 690 Kč = 23 Kč/den
Pojištění je možné sjednat pouze na měsíční nebo roční období. Cena za den je uvedena pouze pro orientaci.

Více informací?

Potřebujete-li více informací a další podrobnosti, pokračujte na stránku produktu AutoCare . Na stránce najdete:

  • aktuální pojistné podmínky
  • specifikace plnění či pojistné události
  • možnost sjednání přes online formulář

Poskytovatel pojištění

Pojištění poskytuje společnost Europ Assistance, s.r.o., která patří do jedné z největších mezinárodních asistenčních centrál Europ Assistance Group (Generali Group) na světě. Již od roku 1963 poskytuje služby klientům po celém světe.

Nestarejte se, kolik můžete ušetřit na pojistce. Mohlo by vás klepnout... 

 Kalkulačka povinného ručení

 

Z vašich kalkulací:

  • celková cena pojistného: 987 Kč
  • úspora oproti předchozí pojistce: 46%

Anketa

Jste spokojeni s vaším pojištěním?

Ano 152 78%
Ne 24 12%

Celkový počet hlasů: 196

Naše hodnocení na najisto.cz